Bosch dizel xizmati. Umumiy temir yo'l injektorlari uchun diagnostika va ta'mirlash texnologiyasi. Vizual nazorat U tashqi shikastlanishlar, jihozning yaxlitligi va to'liqligini tekshirish bilan boshlanadi. Sökme Ultrasonik vannada yuvinishdan keyin Common Rail ko'krak qafasi EPS 200 sinov dastgohida sinovdan o'tadi, agar sinov muvaffaqiyatsiz bo'lsa, haqiqiy va mos yozuvlar parametrlari o'rtasidagi tafovut aniqlansa, komponent qismlarga ajratiladi. Zararni baholash Ichki qismlarning mexanik shikastlanishini vizual tekshirish. Bu asosan multiplikator valfi, buzadigan amallar tabancası, langar guruhiga tegishli. Maxsus asbob yordamida tishli bo'g'inlarning yaxlitligi tekshiriladi, sinov vositasi yordamida elektromagnitning qarshiligi tekshiriladi. O'rnatish, sozlash Ta'mirlash uchun zarur bo'lgan qismlarni tanlagandan so'ng, ko'krak STEP 3 asboblar to'plami va EPS 200 sinov dastgohi yordamida yig'iladi va o'rnatiladi. Chiqish nazorati Bu shuni anglatadiki, mahsulot EPS 815 sinov dastgohida yangi besleme tuzatish kodi berilgan holda to'liq sinovdan o'tgan. Umumiy temir yo'l injektorlarini sinash bosqichlari: 1-bosqich Bosch kabinasi EPS-815. Burun parametrlarini sozlash, ideal zavod sozlamalariga erishish. 2-bosqich Bosch stendi EPS-100. Qismning holatini dastlabki baholash, mahkamlash. Elektr signallari qo'llanilganda, yonilg'i atomizatorining to'g'ri ishlashi yoki yo'qligi aniqlanadi. 3-bosqich Bosch EPS-200 kabinasi. O'rnatilgan temir yo'l injektorlarini diagnostika qilishning asosiy bosqichi: differentsial yuk ostida bo'g'inlarning mahkamligi, dastlabki in'ektsiya bosqichi va uning parametrlari, har xil sharoitlarda in'ektsiya (maksimal tezlik, emissiya besleme tezligi).